[CLOSED] Χρόνια Πολλά

5128 publicaciones / 0 new
Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Ευχαριστώ! Ο τίτλος πρέπει να είναι ο ίδιος, έτσι;

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Ο τίτλος παραμένει ο ίδιος, είναι το id ενός κομματιού.

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Μουσικό διάλειμμα: 🔊🎼🎼🎶🎵

 

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

Βλεποντας, για αλλη μια φορα το Gladiator (2000), δε σας φαινεται κι εσας οτι ο Χοακιν Φινιξ μοιαζει παρα πολυ με τον Ρομπι Ουιλιαμς; μονο εγω το παρατηρησα;

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Τώρα συνειδητοποιώ πως αυτός που έπαιζε τον ψυχάκια στον Μονομάχο ήταν ο Χοακιν Φινιξ στα νιάτα του. (!) Moιάζει με τον Robbie Williams, ναι!

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Ναι, υπάρχει μια ομοιότητα. Αλλά επικεντρώνεσαι σε αυτή τη λεπτομέρεια και όχι στην ταινιάρα του Ridley Scott, να πεις π.χ. για τη σκηνοθεσία ή κάτι που σου έκανε μεγάλη εντύπωση. Αν δεν έχεις δει το "The Martian" το προτείνω ανεπιφύλακτα, το είδα πέρσι και μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, περιμένω βέβαια με αγωνία πότε θα βγει το επόμενο Alien γιατί είμαι λάτρης του franchise, μέχρι τότε ας πάρουμε μία γεύση με το trailer του Alien: Covenant και please μην τρώτε με τα μάτια τον Michael Fassbender, δώστε προσοχή απλά στο trailer thanks:

 

Moderador
<a href="/es/translator/tristana" class="userpopupinfo" rel="user1270313">Tristana <div class="moderator_icon" title=" Moderador" ></div></a>
Se unió: 18.12.2015
florbox ha scritto:

Οι στίχοι που δίνεις εδώ, σε ποιό από όλα τα βίντεο αντιστοιχούν; Είναι οι ίδιοι με το πρώτο της Μπέλου που βρήκα. Τι άλλαγές και προσθήκες; Οι ίδιοι ακριβώς είναι όπως τους απομαγνητοφώνησα :)
Θα μπερδευτούμε στο τέλος με τόσες εκτελέσεις και διαφορές. Η ίδια η Μπέλου τραγουδάει δυο διαφορετικά τελικά.

Δεν είναι οι ίδιοι, αλλιώς δεν θα το ανέφερα. Έλειπαν η 3η και η 4η στροφή. Επίσης η τελευταία στροφή της προηγούμενής σου απομαγνητοφώνησης απουσιάζει από το κομμάτι. Το βίντεο στο οποίο αντιστοιχούν οι στίχοι που παρέθεσα είναι το εξής:
https://www.youtube.com/watch?v=HRizLd5djvw

florbox ha scritto:

Σε παρακαλώ, μπορείς να ανεβάσεις την απομαγνητοφώνησή σου; Εσύ έκανες τη δουλειά. Για να μπορέσω να το βάλω κι αυτό στο covered by.

Αυτό που έκανα ήταν απλά να διορθώσω και να συμπληρώσω τους στίχους τους οποίους είχες ήδη απομαγνητοφωνήσει όπως επίσης και να βρω σε ποια εκτέλεση αντιστοιχούσαν. Δεν είχα εξαρχής καμία πρόθεση να ανεβάσω η ίδια το κομμάτι οπότε έχεις το ελεύθερο να το κάνεις η ίδια.

Αν θέλεις, διάγραψε σε παρακαλώ το σχόλιό σου κάτω από την άλλη εκτέλεση για να μην μπερδευτούν οι αναγνώστες/ακροατές:
https://lyricstranslate.com/en/Bellou-Sotiria-Mpoxoris-lyrics.html#comme...

Για όλα τα υπόλοιπα θεωρώ πως υπήρξε κατατοπιστικότατος ο Μάκης. Αν παρ' όλα αυτά έχεις κάποια επιπλέον απορία, τα ξαναλέμε.

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

Ωραια Alien ειναι μονο τα δυο πρωτα, ολα τα μεταγενεστερα ειναι για τα μπαζα για μενα. Το ιδιο ακριβως ισχυει και για το franchise του Terminator. Ολα τα αλλα δεν ειναι.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Επιμένω. Από αυτή την εκτέλεση, δεν έλειπε ΤΙΠΟΤΑ στην απομαγνητοφώνηση, όπως την έχω ανεβάσει στο σχόλιο που το αφήνω ακόμα λίγο για να το διαπιστώσεις. Γι'αυτό σου είπα ότι θα μπερδευτούμε με τις πολλές εκτελέσεις. Αυτό που ανέβασα στο σχόλιο ( το πρώτο) με το βίντεο που βρήκα (εγώ) ήταν εντάξει. Δεν είχε τη στροφή εκείνη με την Μποχώρα ( είναι σε άλλες εκτελέσεις εκείνη η στροφή, όπως αυτή της Γλυκερίας).
https://www.youtube.com/watch?v=WI46-gsksi0

https://lyricstranslate.com/en/Bellou-Sotiria-Mpoxoris-lyrics.html#comme...

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Επίσης, από τον Μάκη είναι που ζήτησα να ανεβάσει την απομαγνητοφώνηση του Καρίπη που έκανε. Αν δεν θέλει, καλώς.

Moderador
<a href="/es/translator/tristana" class="userpopupinfo" rel="user1270313">Tristana <div class="moderator_icon" title=" Moderador" ></div></a>
Se unió: 18.12.2015

Λυπάμαι αν δεν έγινα αρκετά σαφής αλλά το ζήτημα δεν ήταν η απομαγνητοφώνησή σου (όλα όσα αναφέρεις τα διαπίστωσα εξαρχής) αλλά το ίδιο το βίντεο το οποίο αποτελεί απόσπασμα από ταινία. Γι' αυτό έψαξα να βρω ένα το οποίο να περιέχει την εκτέλεση όπως ακούγεται στον δίσκο. Αν υπάρχει βίντεο που να περιέχει album version η οποία αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτή της ταινίας ή γνωρίζεις προσωπικά ότι όντως υπάρχει σε δίσκο, πάω πάσο και θα χαρώ να μου το υποδείξεις.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

χαχαχ άκουσα 3 φορές το βίντεο, λέω αποκλείεται να παρέλειψα στροφή. ΟΚ τώρα είναι σαφές αυτό που λες. Θα ψάξω για την ταινία και θα σου πω.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Είναι απόσπασμα από την ταινία "Στοργή" (1965). Ελπίζω να βρω κι άλλο βίντεο με το τραγούδι.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Και σ'αυτό το βίντεο όμως, δείχνει ότι το τραγούδι τελειώνει στο σημείο το συγκεκριμένο και μάλιστα ο κόσμος χειροκροτεί. Δεν υπάρχει άλλη στροφή.
https://www.youtube.com/watch?v=lLlfXP1kVnM

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Δεν έχω κάνει απομαγνητοφώνηση, οι στίχοι είναι από βίντεο στο YouTube και τους γράφει αυτός που το έχει ανεβάσει, μπορώ να βάλω link αλλά θα πρέπει να ψάξω πίσω στο ιστορικό του browser.
Το γράφω εξάλλου ότι οι στίχοι και η περιγραφή είναι από το YouTube.

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Συμφωνώ ότι το πρώτο Alien ήταν αριστούργημα στο είδος τρόμου/επιστημονικής φαντασίας, μην ξεχνάς ότι 2 χρόνια αργότερα προσπάθησε να κάνει κάτι παρόμοιο και ο John Carpenter με το The Thing και τα πήγε περίφημα. Πάντως και το τελευταίο Άλιεν είναι εξαιρετικό και το σκηνοθέτησε ο Ridley Scott ο δημιουργός του πρώτου, έκαναν κοιλιά τα τρία και τέσσερα και νομίζω ο σκηνοθέτης σε κάποιο από αυτά ήταν ένας Γάλλος.

Και για τον Εξολοθρευτή συμφωνώ, γενικά ότι βγαίνει πρώτο είναι και το καλύτερο αφού μετά πάνε μόνο για τα χρήματα και να εκμεταλλευτούν την επιτυχία που έχουν κάνει τα προηγούμενα, αυτός είναι ο κανόνας και στη μουσική και στον κινηματογράφο - οι πρώτες δουλειές είναι και καλύτερες - εξαιρέσεις υπάρχουν ελάχιστες, όπως π.χ. η τριλογία του Sergio Leone.

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Θα προσθέσω μόνο σε κάποιο σχόλιο που έχω κάνει παραπάνω σχετικά με τα ψηφιακά αρχεία μουσικής στο διαδίκτυο και πως αυτά έχουν επικρατήσει απέναντι στις άλλες (υλικές) μορφές διαμοιρασμού μουσικής π.χ. cd, αυτό που κυριαρχεί σήμερα είναι το streaming, το κοινό δεν ενδιαφέρεται να έχει μουσικές βιβλιοθήκες όταν με κάποιο μικρό χρηματικό αντίτιμο σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία μπορεί να έχει όλη τη μουσική του κόσμου και να δημιουργήσει από κει τις playlist του, οτιδήποτε άλλο θα είναι για τους παραδοσιακούς και τους ρετρολαγνους εφόσον θα υπάρχει προσφορά και ζήτηση, κάποια στιγμή όμως θα τελειώσει γιατί δεν θα συμφέρει κανέναν.

Αρκεί όμως να μη φουσκώσουν το κόστος οι streaming υπηρεσίες γιατί θα ξανά στραφούμε πάλι στον θείο που τα έχει όλα χωρίς να ζητάει τίποτα. :P

Moderador
<a href="/es/translator/tristana" class="userpopupinfo" rel="user1270313">Tristana <div class="moderator_icon" title=" Moderador" ></div></a>
Se unió: 18.12.2015
florbox ha scritto:

Και σ'αυτό το βίντεο όμως, δείχνει ότι το τραγούδι τελειώνει στο σημείο το συγκεκριμένο και μάλιστα ο κόσμος χειροκροτεί. Δεν υπάρχει άλλη στροφή.
https://www.youtube.com/watch?v=lLlfXP1kVnM

Λογικό μου φαίνεται εφόσον και τα δύο βίντεο προφανώς προέρχονται από την ίδια ταινία.

Moderador
<a href="/es/translator/tristana" class="userpopupinfo" rel="user1270313">Tristana <div class="moderator_icon" title=" Moderador" ></div></a>
Se unió: 18.12.2015

Κι όμως, την αίσθηση του να κρατάς το φυσικό προϊόν στα χέρια σου (ιδιαίτερα όταν πρόκειται για special editions) και όλα όσα η εμπειρία αυτή εμπεριέχει, δεν έχουν καταφέρει να την αναπαραγάγουν με τα σημερινά ψηφιακά δεδομένα. Αυτός είναι και ο λόγος που παρά τις αρχικές ανησυχίες, το βιβλίο δεν πέθανε ποτέ.

Σαφώς η εξέλιξη της τεχνολογίας και η επικράτηση των ψηφιακών αρχείων έναντι των φυσικών προϊόντων, οδήγησε τις πωλήσεις σε κατακόρυφη πτώση. Αν θέλεις την γνώμη μου, όμως, έγιναν πολύ πιο "τίμια" και δίκαια τα πράγματα για τους αγοραστές που πλέον επενδύουν τα χρήματά τους εκεί που πραγματικά αξίζει να τα επενδύσουν κι όχι στα "γουρούνια" που επί δεκαετίες πουλούσαν οι εταιρείες στο σακί (κάτι σαν Kinder-έκπληξη, με λίγα λόγια). Αν το φυσικό προϊόν εκλείψει, θα είναι πραγματικά κρίμα, αλλά δεν μπορώ να διαφωνήσω με την τελευταία σου πρόβλεψη καθώς όλα λειτουργούν και καθορίζονται με γνώμονα το χρήμα.

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Νομίζω πως το βιβλίο είναι κάτι διαφορετικό, δηλαδή υπάρχει μία αμεσότητα η οποία δεν μπορεί να υπάρξει στη μουσική για να αναπαραχθεί.
Ακόμη και στην απλούστερη μορφή χρειάζεται ένα smartphone και ένα ζευγάρι ακουστικά, το βιβλίο δεν θέλει τίποτα είναι κάτι αυτόνομο.

Φυσικά και έχεις δίκιο στην εμπειρία χρήσης και όλη την "τελετουργία" να έρχεσαι σε επαφή με την αφή και το οπτικό στοιχείο, όμως αν σκεφτόμαστε πρακτικά είναι μεγάλο χάσιμο χρόνου και απομακρυνόμαστε από την ουσία που είναι η αναπαραγωγή και να περνάμε αστραπιαία από το ένα κομμάτι στο άλλο γιατί η ζωή είναι λίγη, υπάρχει και η παράμετρος του αποθηκευτικού χώρου αλλά και αυτής που όλες οι πηγές που αναπαράγουν από cd DVD blu-ray κλπ έχουν κινούμενα μηχανικά μέρη άρα φθείρονται σύντομα και ανάλογα τη χρήση.

Ασφαλώς και πουλούσαν kinder-έκπληξη οι εταιρείες, όταν για να αγοράσεις ένα άλμπουμ που ήθελες να ακούσεις ένα κομμάτι που άξιζε και τα υπόλοιπα ήταν για πέταμα έπρεπε να πληρώσεις 10 ευρώ ή και περισσότερα, και τι αγόραζες; Αγόραζες υλικό και όχι το δικαίωμα χρήσης γιατί αν το έσπαγες θα έπρεπε να το ξανά αγοράσεις.

Ο ερχομός του διαδικτύου και η ελεύθερη διακίνηση αρχείων μαζί με τις διάφορες υπηρεσίες έφερε το τέλος σε όλα αυτά.
Μπορείς να βρεις ότι θέλεις που πριν από αυτό δεν ήταν δυνατό να γίνει.

Έχω και εγώ πολλά cd και dvd καθώς και παιχνίδια με τα κουτιά τους αλλά δεν τα χρησιμοποιώ καθόλου, τα έχω μόνο για ντεκόρ και να μου θυμίζουν μία περασμένη εποχή.

Θεωρώ πως η τεχνολογία ως τώρα εξυπηρετεί άριστα τον άνθρωπο και τις καθημερινές του ανάγκες και καταφέρνει πάντα να του κάνει τη ζωή εύκολη σε όλα τα στάδια.

Και μη στεναχωριέσαι αν το φυσικό μέσο εκλείψει (αυτό σίγουρα θα γίνει γιατί θα είναι ασύμφορο να ικανοποιηθούν οι λίγοι "ρομαντικοί" καθώς οι γραμμές παραγωγής χρειάζεται για να δουλέψουν ένα συγκεκριμένο αριθμό παραγγελιών/τεμαχίων), υπάρχουν ένα σωρό πανέμορφα μπιμπελό και διακοσμητικά για να στολίσουν μία βιβλιοθήκη ένα γραφείο η οποιαδήποτε άλλο έπιπλο και χώρο του σπιτιού. :P

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Εδώ και χρόνια ψάχνω τεχνικό για το παλιό μας γραμμόφωνο και στέκεται αδύνατο. Αρνούμαι να το "διακοσμήσω" κάπου, έτσι τιμής ένεκεν. Το έχω στο δωμάτιο κρυμμένο, με την ελπίδα κάποτε να το επιδιορθωθεί. Κι ας πετάει λάδια, κι ας τσιγαρίζει τον ήχο.
Σωστή η λέξη τελετουργία btw. Έβαζες κι εσύ το χεράκι σου στο πικάπ. Να βγάλεις το δίσκο, να του φυσήξεις φυσικά, να τον τοποθετήσεις με προσοχή, να κατεβάσεις τις γρίλιες και να κλείσεις την πόρτα, να βάλεις τη βελόνα, με το ένα χέρι στη μέση, σαν τεχνικός κάτι. Και το κοιτάς. Το κοιτάς. Όταν βγήκαν τα σιντί και ήθελαν privacy και να μην τα βλέπεις όταν γυρνάνε, μου κακοφάνηκε. Εντάξει δεν στεκόμουν απο πάνω συνέχεια. Εννοείται, είχα σπρώξει τα έπιπλα στον τοίχο για να κάνω χώρο να χορέψω ( ούσα έφηβη). Αυτά τότε.
Τώρα;....Ακόμα να ξεπεράσω το σοκ που υπέστην, όταν μπήκα πρόσφατα στο δωμάτια της ανιψούλας μου και είδα να έχει διακοσμήσει τους τοίχους με δίσκους (!) γραμμοφώνου και τα εξώφυλλά τους στον τοίχο. Κανονικά, με κόλλα, στον τοίχο. Πλήρης καταστροφή. Ακόμα το σκέφτομαι και νευριάζω.

Moderador
<a href="/es/translator/tristana" class="userpopupinfo" rel="user1270313">Tristana <div class="moderator_icon" title=" Moderador" ></div></a>
Se unió: 18.12.2015
florbox ha scritto:

Τώρα;....Ακόμα να ξεπεράσω το σοκ που υπέστην, όταν μπήκα πρόσφατα στο δωμάτια της ανιψούλας μου και είδα να έχει διακοσμήσει τους τοίχους με δίσκους (!) γραμμοφώνου και τα εξώφυλλά τους στον τοίχο. Κανονικά, με κόλλα, στον τοίχο. Πλήρης καταστροφή. Ακόμα το σκέφτομαι και νευριάζω.

Ouchhhh! Όχι, ρε συ!

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Τεχνικοί υπάρχουν πολλοί, όταν λες γραμμόφωνο φαντάζομαι να εννοείς turntable κοινώς pick-up ένα σύστημα πλατό/βραχίονας/κεφαλή, οτιδήποτε και να έχει φτιάχνεται, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στη βελόνα ή στην κεφαλή ή στον ιμάντα του πλατό αν οδηγείται με αυτό τον τρόπο η πολλά άλλα.
Γενικά αυτό το αναλογικό μέσο αναπαραγωγής υπάρχει ως σήμερα και πολλοί το θεωρούν ως τον μοναδικό δρόμο προς την υψηλή πιστότητα, απλά αυτό δεν ισχύει και έχει ξεπεραστεί αυτή η θεωρία, έχει να κάνει με πολλά πράγματα και θα πρέπει να μιλήσουμε με τεχνικούς όρους.
Εξάλλου ακόμη και όσοι δίσκοι βινυλίου βγαίνουν σήμερα δεν έχουν "αναλογικό ήχο" αφού το master γράφεται κατευθείαν σε σκληρούς δίσκους και όχι σε μαγνητικές ταινίες.
Επίσης το συγκεκριμένο μέσο για να ακούσεις σωστά θέλει ένα σωρό ρυθμίσεις: ρύθμιση βραχίονα, ρύθμιση κεφαλής, ρύθμιση αζιμουθίου/γωνίας ύψους, πηγαδιού και ένα σωρό άλλα, ακόμη και η βελόνα πρέπει να είναι σωστά ρυθμισμένη γιατί στην καλύτερη περίπτωση δεν θα ακούς καλά στη χειρότερη θα καταστρέφεις τους δίσκους.
Ο μόνος λόγος που πιστεύω πως δεν έχει τελειώσει (ακόμη) είναι πως οι γενιές που μεγάλωσαν με αυτό εξακολουθούν να το υποστηρίζουν, οι παλιές γενιές φεύγουν όμως οι νέες έρχονται και κάποια στιγμή θα πάψει να υπάρχει (όσο σκληρό και να ακούγεται αυτό έτσι είναι).
Ας μάθουμε να εκτιμάμε και να νιώθουμε τυχεροί που ζούμε στη σημερινή εποχή, όλα είναι πολύ πιο εύκολα από ότι στο παρελθόν, και πολύ πολύ καλύτερα σε όλους τους τομείς, και πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ακόμη καλύτερα, στο μέλλον δεν θα χρειαζόμαστε όλη αυτή η διαδικασία για να ακούσουμε κάτι ή να δούμε, απλά θα το σκεφτόμαστε και θα γίνεται. 😎 🤪

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Εντάξει, δικαιολογημένα, και εμένα η μάνα μου είχε πετάξει συλλογές που είχα με περιοδικά μικρός, "τι να τα κάνεις τα παλιά περιοδικά αγόρι μου, τα πέταξα να ξεβρωμίσει το δωμάτιό σου", γυναίκες, τι να πεις.. 🤬

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Όταν γεράσω θέλω να γίνω σαν αυτόν τον μπάρμπα, εκατομμυριούχος και audiophile, εννοείται χωρίς πικάπ και συλλογή δίσκων βινυλίου, τον θαυμάζω γιατί απολαμβάνει το χόμπι του στον υπέρτατο βαθμό:

 

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Pick-up, pick-up, όχι παλιό γραμμόφωνο. Δεν είμαι και η μαντάμ Σουσού. Έχει και....κασετόφωνο από κάτω :P ( άλλη πονεμένη ιστορία οι κασέτες).
Σίγουρα είναι καλύτερα τα πράγματα και σίγουρα έχει περάσει και η μεταβατική περίοδος..Απλά εντάξει. Να έχεις video-player που δουλεύει μια χαρά και που το είχες αγοράσει με τις οικονομίες σου και να μην υπάρχουν πια βιντεοκασέτες, ε, εντάξει, είναι κάπως. Θυμάμαι πριν χρόνια κάποιος έκλεισε το video-club του και πέταξε σε ένα χωράφι κοντά στο σπίτι του ΟΛΕΣ τις κασέτες, έγινε ένας σωρός, ένα βουνό, τρέχαμε να μαζέψουμε πριν ξεκινήσει να βρέχει. χαχαχαχα "μεταβατική εποχή" :P Έχω δύο βαλίτσες γεμάτες. Οι ανιψούλες μου όταν ήταν πιο μικρές έπαιζαν ντομινό, πατ, πάρτες όλες κάτω με σειρά.
Είχα μαγνητοσκοπήσει και διάφορα από την τηλεόραση, κάτι επεισόδια παλιά των Αμαν, κάτι ριάλιτυ του Μικρούτσικου που σκοτώνονται όλοι μεταξύ τους και αυτός τα αναλύει με τρόπο ψυχαναλυτικό μέχρι να στεγνώσει το στόμα του από τη φλυαρία, βασικά καταλάθος έμενε πατημένο το record και κατέγραφε ό,τι να'ναι. Aκόμα και ειδήσεις 1998-2000. Τραγικό. Ακουσα ότι υπάρχει μηχάνημα που τις μετατρέπει τις κασέτες, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να το κάνω. Και δεν θα τα καταφέρω να φτιάξω κλιπάκια να τα ανεβάσω στο youtube.

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Υπάρχουν βιντεοκασέτες vhs, και στο amazon και στο ebay και σε καταστήματα από Κίνα, όπως και κασέτες ήχου, τι να το κάνεις; Δεν αξίζει τον κόπο, πεταμένα λεφτά, και γιατί πουλάνε ακριβά αφού η παραγωγή είναι ελάχιστη η παλιό stock αλλά και γιατί δεν έχει ουσία σήμερα.

Κι εγώ το 2006 είχα πάρει μία βιντεοκάμερα mini dv και την έχω χρησιμοποιήσει μία φορά, είχα δώσει 680 ευρώ, δουλεύει και σήμερα κανονικά απλά έχει ξεπεραστεί από την τεχνολογία, την ίδια χρονιά είχα δώσει 1.800 ευρώ για ένα ρολόι που το είχα βάλει στο μάτι, το έχω και σήμερα και το έχω φορέσει το πολύ 8-10 φορές, τώρα φοράω ένα honor watch magic 2 που έχω δώσει μόνο 160 ευρώ και κάνει παπάδες το ευχαριστιέμαι, και δεκάδες άλλα πράγματα έχω αγοράσει πού αν αρχίσω να λέω θα τελειώσω αύριο και έχω δώσει χιλιάδες ευρώ και τα έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα, είναι οι νεανικές επιπολαιότητες για να μην πω τίποτα άλλο, με είχαν καλομαθει και οι γονείς από μικρό και δεν μου χάλασαν χατίρια και κατόπιν δεν χάλαγα κι εγώ ο ίδιος στον εαυτό μου, κανονικά αντί για την κουκουβάγια θα έπρεπε να έχω έναν γάιδαρο για άβαταρ γιατί στα παραπάνω δεν υπάρχει καμία σοφία.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Τώρα που το σκέφτομαι, η λέξη γκατζετάκιας, ξεκινάει από γκα :P
Ναι, δεν είναι ότι πετάς συσκευές γιατί χάλασαν ή δεν είναι καλές. Σου είναι πλέον άχρηστες γιατί δεν παράγονται πια όλα αυτά που χρειάζονται για να δουλέψουν.
Βέβαια, κάποιοι θέλουν συνέχεια το τελευταίο μοντέλο κινητού, αυτοκινήτου, αισθάνονται κενό αν δεν το έχουν...Αυτό είναι η αλλοτρίωση που προκύπτει από την καταναλωτική μανία. Έχω άρα υπάρχω. Αυτό είναι άλλο.
Ζούμε την εποχή των πλασματικών αναγκών. Οικονομική κρίση και ανέχεια, σε συνδυασμό με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας που εξυπακούεται κεφάλαιο και λεφτά είναι εφιαλτικό σενάριο για τη νέα γενιά αλλά κυρίως για τους γονείς. Όσοι έχουν λεφτά έχουν πρόσβαση σε ό,τι καινούργιο βγαίνει, όσοι δεν έχουν, μένουν απ'έξω. Και η ψαλίδα μεγαλώνει. Και εννοείται ότι στερούνται και των δεξιοτήτων που αποκτιούνται με τη χρήση αυτών των συσκευών και δεν έχουν τα "προσόντα" που χρειάζονται στην αγορά εργασίας και η ανεργία διαιωνίζεται.

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

H MeloD τι απεγινε βρε παιδια;;;

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Απουσιολόγος είσαι;; 🤔

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

MeloD εμφανίσου. 💥

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

MeloD που είσαι​​​​;;...;; 😴💤💤

Experto
<a href="/es/translator/evipar" class="userpopupinfo" rel="user1356668">Evi_Par </a>
Se unió: 03.10.2017

τα πες όλα...

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

Καλα τα λες, florbox. Πες τα!👍

Experto
<a href="/es/translator/evipar" class="userpopupinfo" rel="user1356668">Evi_Par </a>
Se unió: 03.10.2017

Ομορφιέςςς!! :) ;)

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Mel.. ☹️

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Μαρία, ωραία μαλλιά!
Φιλιά στον Ευθύμη!!! ♥️
Πες να σου κάνει κάτι τέτοιο όταν βαρεθείς:

https://img3.beautynailhairsalons.com/578/766/1146991345787664.jpg

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

💀

💀

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

Αυτη η eirini.darkheart τι να απεγινε βρε παιδια; εχει να μπει 3 μηνες..

Súper Miembro Depressed dreamer
<a href="/es/translator/princess-bride-0" class="userpopupinfo" rel="user1457953">Princess Melody </a>
Se unió: 27.05.2020

Χαχα, ετσι θα ειμαι σαν θηλυκη βικινγκ🤣😂😅

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Δουλεύει το Ειρηνάκι.
Στείλε πμ και θα απαντήσει όταν ξαναμπεί.

Ωραίο όμως αυτό το στυλ.
Ήθελα να ξερα πως λούζονται αυτά τα μαλλιά, μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρία, ευχαριστώ το Θεό που δεν με έκανε γυναίκα αλλά μια σούπερ γοητευτική κουκουβάγια. 😇 ♥️

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Ο ήχος της δεκαετίας του 60!
Η καλύτερη μουσική περίοδος αρχίζει από το 1955 και τελειώνει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 70, όλοι οι μουσικοκριτικοί συμφωνούν σε αυτό και ότι η σημερινή εποχή είναι ένα αναμάσημα αυτής της περιόδου που τα πάντα παίχτηκαν στην μουσική μέσα σε αυτές τις δύο δεκαετίες. Από αυτήν τη χρονική περίοδο οι Αμερικάνοι Kaleidoscope (υπήρχε και βρετανική μπάντα με αυτό το όνομα από την οποία έχω μετάφρασει ένα κομμάτι τους), προσέξτε το κομμάτι και λίγο μετά τη μέση θα θυμηθείτε κάποιο παλιό... ελληνικό τραγούδι..

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

χαχαχαχα Κίνησε η γερακίνα lol

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Μπράβο Φλώρα!

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Τούρκικο λες να είναι;
Έχω ακούσει για Αζερμπαϊτζάν ή κάπου προς εκείνες τις περιοχές..

Súper Miembro Keep To Yourself
<a href="/es/translator/makis17" class="userpopupinfo" rel="user1208934">makis17 </a>
Se unió: 31.05.2014

Γιατί σβήνεις το σχόλιό σου Φλώρα;
Η παρατήρησή σου ήταν πολύ καλή.

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Περιμένω απάντηση από ένα φίλο που του το έστειλα. Όταν το εντοπίσει θα ανεβάσω σχόλιο με ...ουσία και όχι φρούδες υποσχέσεις :) Είμαι μανιακή και όταν υποσχεθώ κάτι, δεν ηρεμώ μέχρι να τα καταφέρω. Και προς το παρόν I have bigger fish to fry. :P

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Να ζητήσουμε απομαγνητοφώνηση, αλλά θα πάθουμε όπως τις προάλλες με το άλλο το πολύγλωσσο ( ελληνικό, τουρκικό, αραβικό, ladino). Ασε που έκείνη την γερακίνα την ξεπουπούλιασαν :P

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Μπας και είναι αυτό (αψυχεδάλιαστο);
https://www.youtube.com/watch?v=AIG35T0L880

Gurú
<a href="/es/translator/%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CE%BB%CE%B7" class="userpopupinfo" rel="user1503836">Κακομάζαλη </a>
Se unió: 11.06.2021

Η πιο κοντινή μελωδία σε τραγούδι με παρόμοιο τίτλο. Οι στίχοι όμως είναι σε άλλο ιδίωμα. Δεν ξέρω...

Páginas

Topic locked