#ALL4MYSELF 가사

영어
영어
A A

#ALL4MYSELF

I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
 
I say watch your tone, if you talkin' shit
Put that lasso round your throat
She wanna get choked so I put it on her throat
This that plug this a private jet, this a private yacht
This that this and that, cut the chit chat off
I'm coughing out my lungs like criss cross
'Cause I'm scratching out my lungs
I need apple sauce
Need that 1 to 5, this that 1 to 9
She's seen 1 to 9, I should grab 'em, want 'em bi
 
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
 
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
Don't want no competition when it comes to my nutrition
You ain't got no competition with me
Come, I'm no vicious, you been in my line
Crossin' line to line I ain't got no time for you nah
You not even my type I ain't got that time
Oh you want little bit of this little bit of that
Oh with your itty bitty titties very very nice
Yeah it ain't yours it's all to myself I ain't sharin' yah
It ain't yours it's all for myself am no sharin' here
She got that rollie
I wanna make her fall in love with me for that money
Ridin' Maserati, I wanna make her mine
Put me in her famies picture put me thru her line
Her money making profit finger lickin' good alright
 
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
She wanna drive into the night
She said she working nine to five
 
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
Ohh
Jumpin' on the track ooh
Buildin' up my stacks ohh
Bob the builder who?
Now she wanna see my shrine
Bitch I don't have time
I'll be fillin' up my rhymes
I ain't givin' you a dime, this shit all mine
She wanna fuck me for long time ayy
I told her she can do what she wants
Baby move like this YMCMB yeah
Young money cash money make your bedrock
Sushi now hug, Ninja gang what
WEDAPLUGG got my homies all around what
Cozy makin' work
We just want it all
I don't give a fuck
All my homies fillin' up what
We used to roll with them brick Motorola
Now she on the phone Facetime so I pull up
Gettin' all the things I want
And never going broke yeah
Munny cummin' in I'll be tellin' her this all night
 
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
Yuh yuh yuh yuh
Gold! Foreign! All for it!
Jito pull up to your grind uh
Cash a vibe and now she's shy
That my shorty wanna ride yuh
I'm tryna make you mine yuh
Jito make your ninjas cry oh
Salt and pepper now be quiet yuh
Ask me questions they like why yuh
'Cause they jelly all the time yuh
Yah yah woo yah
See you fuckboys try me
Now I pull a trigger boom
I don't give fuck about that ninja who a fool
WEDAPLUGG we get it down
We shootin' thru the roof
 
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
I know you think I'm some kinda freak
I'm not a typical asian bitch
Jerks talk shit behind me
They may know I will never suck their dicks
Bitch I speak 4 different languages
You can't even guess what life it is
Me and my money will get married
I swear that you'll never know how it feels
Callin' me a freak
Keep callin' me a freak
Keep callin' me me a freak
But I ain't give a shit
Keep callin' me a freak
Keep callin' me a freak
No I don't give a shit
Keep callin' me a freak
'Cause I'm tryna do it all for myself
I gotta have it all for myself
I never fucked it up for myself
I never gave it up for myself
 
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
I rolled a thick ass blunt all for myself
I got a thick rubber band all for myself
I got a thick booty girl all for myself
Oh talking sauce like who that boss?
I think for myself
 
  • itty bitty titties:

    Itty bitty is a term that means something small, tiny. Possibly derived from the term ittle bitty which in turn comes from a twist of the expression 'little bit'. 'Itty bitty titties' is often used (vulgarly, insultingly and/or appreciatingly) for women with small breasts.

  • Bob the builder:

    Bob the builder was a construction worker on a childrens TV show.

  • dime:

    A beautiful girl, a perfect 10.

  • shorty:

    Affectionate term for a girlfriend, attractive female or concubine.

  • rollie:

    Slang term for a Rolex watch, most commonly used by rappers.

  • YMCMB:

    YMCMB is an acronym that stands for Young Money Cash Money Billionaires. It is used to refer to the artists represented by Young Money Entertainment and Cash Money Records, such as Lil Wayne and Drake, and their respective lifestyles.

  • WEDAPLUGG:

    WEDAPLUGG RECORDS (위더플럭 레코즈) is a South Korean record label founded by Lil Cherry and GOLDBUUDA (Jito Mo) in 2017. The label was taken over by Swings and Giriboy in 2018.

고마워요!
감사 1회 받음
투고자: BlinklenaBlinklena, 土, 19/06/2021 - 10:28
최종 수정: BlinklenaBlinklena, 月, 20/09/2021 - 14:25

 

Lil Cherry: 상위 3
코멘트
Read about music throughout history