Dope (쩔어) (превод на енглески)

Реклама
превод на енглескиенглески
A A

Dope

Верзије: #1#2#3
Welcome, first time with BTS?
Ayo ladies & gentleman
If you’re ready, I’ll start, yeah!
Differently from other guys
With my style, with my style, ayo!
 
I worked all night, every day
While you were playing in the club
Don’t be surprised and listen every day
I got a feel, I got a feel
I’m kinda sick!
 
Sick sick sick, the smell of sweat in our studio
Look,
my ringing dance moves answer
All of you are so weak, such losers, crybabies and idiots
Has nothing to do with me
cuz I’m sick with hope haha
 
OK, we’re sick
from our head to our toes
We’re sick with work for half our days
We live sickly in our studios, our youths may rot away
But thanks to that, we’re running to success
Girls, scream louder, let it ring
 
I worked all night, every day
While you were playing in the club
Differently from other guys
I don’t wanna say yes
I don’t wanna say yes
 
Make some noise, all right
Till your body burns up, all night (all night)
Cause we got fire (fire!)
Higher (higher!)
I gotta make it, I gotta make it
It’s sick!
 
Reject rejection
I was always too much
Everyone follow me
It’s sick
 
Reject rejection
You are all my slaves
Everyone follow me
It’s sick
 
sampo generation? ohpo generation?
Well I like beef jerky so it’s yookpo generation
The media and adults say we don’t have willpower
condemning us like stocks
Why are they killing us before we can even try, enemy enemy enemy
Why are you hanging your head and accepting it already? energy energy energy
Don’t ever give up, you know you not lonely
Our dawn is prettier than the day
So can I get a little bit of hope? (yeah)
Wake your sleeping youth, go
 
I worked all night, every day
While you were playing in the club
Differently from other guys
I don’t wanna say yes
I don’t wanna say yes
 
Make some noise, all right
Till your body burns up, all night (all night)
Cause we got fire (fire!)
Higher (higher!)
I gotta make it, I gotta make it
It’s sick!
 
Reject rejection
I was always too much
Everyone follow me
It’s sick
 
Reject rejection
You are all my slaves
Everyone follow me
It’s sick
 
This is the Bangtan style
Different from the lying wack jobs
Every day is about the hustle life
I gotta make it fire baby
 
This is the Bangtan style
Different from the lying wack jobs
Every day is about the hustle life
I gotta make it, I gotta make it
I’m kinda sick!
 
Say what!
Say wo~ wo~
Say what!
It’s sick
 
Хвала!
thanked 38 times
Поставио/ла: kiizzukiizzu У: Понедељак, 20/07/2015 - 17:57
Коментари аутора:

Also known as Sick

Dope (쩔어)

Коментари